Grattis på födelsedagen!

Idag har jag och syrran grattat denna donna (aka tonåring) på födelsedagen. Det bjöds på gofika, skönsång, jämförelser av kameror, fingervirkning, nackellack-cracking och ett hejdå släkten, vi ses till jul! En riktigt trevlig tillställning med andra ord! Något annat trevligt som har hänt idag är att jag klarat båda testerna som vi ska ha gjort innan Norge. Så numera har jag ett kursbevis på att jag "kan" det som kunnas skall. Det känns nästan som att jag tagit körkortet på nytt! Nu ska jag banne mig fira denna dag med att se en film och dricka vatten ur min nya vattenflaska, kanske även drar till med en nektarin! Ooooh, living on the edge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0