Panic at the disco

Ungefär så känns min hjärna just nu. Min kropp också för den delen. Jag har sprungit runt lite som ett jehu här i huset och packat, tvättat, skrivit listor och annat nödvändigt, men jag tror att jag börjar ha lite kontroll nu iaf. Vet dock inte hur jag ska rymma allt jag har tänkt ha med mig... Antar att det blir ett problem att lösa så småningom.
-
I måndags gjorde jag inte många knop här hemma. Jag läste en bok, muttrade, gick en promenad och muttrade lite till. Kunde med andra ord inte riktigt njuta av den första lediga dagen. Igår däremot var det fart och fläkt hos Berglunds! Jag, mamma och syrran drog till UMEÅ för shopping och god mat vilket var väldigt trevligt! Kvällen spenderade jag på Bladgatan med Lena, Nina, Anna och Linnéa :)
-
Idag har jag varit på massage, lämnat blod, och gjort ovanstående ^^ Kvällen kommer att spenderas hos Amanda och Kim med Ida, Jessica, Tina och Lisa :)
-
Imorgon ska jag fortsätta uträtta några ärenden, förhoppningsvis träffa kusin + barn, packa och sen tänker jag försöka ta mig tid till att motionera. Kvällen kommer att spenderas på Kågevägen med Annie och Ylva i någon timme iaf, kanske även ska klämma in ett besök hos Jessica och bebben!
-
På fredag ska jag och Jenny handla. Så det blir Solbackenområdet i någon timme för att fixa det sista, sen ska jag spela tennis med Anna och höra om Barcelona och kvällen kommer jag att spendera HEMMA med familjen! Halleluja säger jag bara!! Satan vad fort en vecka kan gå när man egentligen behöver jättemycket tid och vill hinna göra så mycket och träffa så många!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0