Sommar,sommar,sommar

Har haft en riktigt trevlig kväll med Anna, Ida, Sandra och Jessica på ett hörn. Jag, Anna, Sandra och Ida möttes på Nordanå för kubbturnering. Jag var sämst, men jag var glad, så det gjorde inte speciellt mycket. I kubbstafetten var jag dock snäppet bättre, fast det blev inte särskilt många vinster ändå... Efter det drog vi på Ainas och käkade dammsugarglass med vit chokladtopping. Det var gott! Sen spelade vi Vänner&fiender och det var då Jessica kom med på ett hörn.
-
På söndag vankas det födelsedagskalas för finaste Anna som fyller 22 bast och på fredag ska jag eventuellt bjuda ut min trogne vapendragare som plåster på såren för att vi inte åker till Luleå. Såklart också för att hon är min bäst vän och för att hon fyller år!

Kommentarer
Postat av: anna

Ska bli gott med mat :)

2011-08-03 @ 11:28:17
URL: http://annaa-89.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0