Veckan

Jag känner på mig att detta kommer att bli en bra vecka. Hittills har jag varit lite ego och tänkt på mig själv, men det tycker jag att man ska få göra ibland. Igår tränade jag. Jag sprang ganska långt och det gick bra :) Jag har avblåst lulekalaset. Kanske inte det bästa jag gjort i mina dagar, men jag känner att jag behöver en helg hemma i lite lugnare miljö. Det är endast två helger kvar här i Skellefteå, så det känns rätt.
-
Imorgon ska vi äta gofika på Kyrkholmen och efter jobbet väntar volleyboll med arbetskamraterna. Annars erbjuder veckan lite lösa planer, men jag klagar inte. Det känns på nåt sätt som att jag gått in i någon dvala. Jag orkar inte flänga runt som jag brukar göra och tänker mer på mig själv än vad jag brukar göra. Jag ringer telefonsamtal till a-kassan och eu-gruppen. Jag måste betala 750 kr för en läkarundersökning och en underskrift. Det kanske är såhär att vara vuxen?...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0