Föddes en lördag alla kallar mig för discotjej

-
Jag och min nya iPod var just ute på en promenad i värmen. Det har varit över 30 grader i solen idag och därmed har huden fått tuktas en aning på jobbet! Egentligen borde man inte klaga, men det är nästan lite väl varmt att jobba då det är såhär varmt! Stämingen har varit på topp idag på jobbet och jag är så glad som har så härliga arbetskamrater! Imorgon väntar sommarens första fest och det ska bli så kul!! Vi har fått en uppgift att komma på varsin personlig fråga med tre svarsalternativ till en tipsrunda. Jag har funderat och funderat och kunde själv inte komma på något så jag frågade min fantasifulla vän Jenny om råd. Hon kom på en fråga på 5 sekunder och den frågan får det bli! Frågan lyder... Framför vilken artist väljer Linnea en toa? Svarsalternativen: 1. Jay-Z, X. Håkan Hellström, 2. Veronica Maggio. Den som tror sig kunna svaret kan ju alltid lägga in en kommentar och gissa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0